27 October 2012

New in : Cosmetics

ENGLISH
Sorry for long break, but I came and I want to show you my new in: Cosmetics.
It's not many many things but I haven't got anything else to show you :(

POLISH
Wybaczcie za długą przerwę, ale wróciłam i chcę wam pokazać moje nowości:
kosmetyki. Będzie też zalotka, która się do tego nie zalicza, ale tak bardzo lubię bawić się
aparatem, że i tak zrobiłam zdjęcie :) Nie kupowałam dużo rzeczy i nie przedstawię Wam też nie wiadomo czego, ale nie miałam innego "materiału", żeby wam pokazać :( 




RIMMEL

 ROSSMANN



ESSENCE



ASTOR

7 comments:

  1. Hej :) podoba mi się Twój blog :)
    Uwielbiam ten lakier od ASTOR *.*

    ReplyDelete
  2. Lakier od Astor ma piękny kolor :)
    Podkładu kiedyś używałam, ale szału na mnie nie zrobił, jak dla mnie jest trochę za żadki... Daj potem znać jak Tobie się podobał.

    ReplyDelete
  3. Beżowe lakiery do paznokci to hit sezonu! Uwielbiam:)

    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    ReplyDelete
  4. Sama zastanawiałam się na zakupem tego podkładu. Daj znać jak się sprawdzi!

    Agnieszka

    http://ileftmyheartinsfblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. U mnie niestety taki podkład się nie sprawdził.

    ReplyDelete
  6. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    ReplyDelete

Pages