13 October 2012

Purple-grey oversize sweter

ENGLISH
I don't know what is the color of this sweater. It's beetwen grey and purple, so.. :)
I think it is casual outfit but it has got some smart style, glam style and rock style - what do you think about this? I was wearing no name sweater from sh, black leggings from Stradivarius, Dr.Martens shoes, Oasap headband and Oasap ring. Sorry for quality, but I think you can see my outfit anyway. Enjoy (?) !

POLISH
Nie wiem co to za kolor tego swetra. Nie wiem jak wytłumaczyć wam ten odcień, ale wydaje mi się, że jest pomiędzy fioletowym, a szarym także... Ta stylizacja jest bardzo "codzienna",
jest trochę klasyki, rock'a i glam'u. Co o tym myślicie? :)












6 comments:

  1. Tak jak napisałam w notce = 3 zł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio? sorry, nie doczytałam, od razu zjechałam w dół zobaczyć więcej zdjęć :)

      Delete
  2. piękny sweter!
    Trafiłam tu z MP :) świetny masz styl!:) może obserwujemy?:)

    ReplyDelete

Pages